Της ΔΕΣΠΟΙΝΑΣ ΚΟΝΤΗ

Κατά τους άγραφους κανόνες της αγοράς, οι εταιρείες έχουν σήμερα δύο επιλογές:
είτε προσαρμόζον­ται είτε πεθαίνουν.

Μπορεί αυτό να απαιτεί την εκ βάθρων ανα­συγκρότησή τους, όμως για να επιβιώσουν θα πρέπει να υπα­κούσουν στις επιταγές της νέας τεχνολογίας.

Αυτό σημαίνει ότι θα αποφασίσουν είτε να αυξή­σουν το κόστος κάνοντας επενδύσεις που κινούνται προς αυτήν την κατεύθυνση, είτε “σε περί­πτωση που δεν το κάνουν” ενδεχομένως να χαθούν σταδιακά από τον επιχειρηματικό χάρτη, επειδή μοιραία θα τις «εξοστρακίσει» η ίδια η αγορά.

[pdf-embedder url=”https://hcds.gr/wp-content/uploads/2019/04/Στόχος-της-ΡΜΙ-ο-διπλασιασμός-των-πωλήσεων-του-IQOS.pdf” title=”Στόχος της ΡΜΙ ο διπλασιασμός των πωλήσεων του IQOS”]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *