Της ΔΕΣΠΟΙΝΑΣ ΚΟΝΤΗ
Κατά τους άγραφους κανόνες της αγοράς, οι εταιρείες έχουν σήμερα δύο επιλογές:
είτε προσαρμόζονται είτε πεθαίνουν.
Μπορεί αυτό να απαιτεί την εκ βάθρων ανασυγκρότησή τους, όμως για να επιβιώσουν θα πρέπει να υπακούσουν στις επιταγές της νέας τεχνολογίας.
Αυτό σημαίνει ότι θα αποφασίσουν είτε να αυξήσουν το κόστος κάνοντας επενδύσεις που κινούνται προς αυτήν την κατεύθυνση, είτε “σε περίπτωση που δεν το κάνουν” ενδεχομένως να χαθούν σταδιακά από τον επιχειρηματικό χάρτη, επειδή μοιραία θα τις «εξοστρακίσει» η ίδια η αγορά.
[pdf-embedder url=”https://hcds.gr/wp-content/uploads/2019/04/Στόχος-της-ΡΜΙ-ο-διπλασιασμός-των-πωλήσεων-του-IQOS.pdf” title=”Στόχος της ΡΜΙ ο διπλασιασμός των πωλήσεων του IQOS”]